Monday, September 12, 2011

Huwargh!

Kesabaran teruji.

Walaupun dah menghadapinya setiap semester.

Benarlah, manusia itu sangat lemah. Lemah dalam mengawal emosi.

Seperti aku.

Kusut sangat rasanya melihat meja kerja aku yang penuh dengan nota kuning. Belum lagi inbox email aku yang melambak. Tertekan jiwa. Rasa nak hempas je kepala atas meja tadi. Sakit kepala aku bila semuanya tak sabar. Aku ni sorang je. Lainlah kalau aku ni boleh buat belahan dedua. Boleh aku letak sebahagian diri aku kat kaunter, sebahagian lagi standby kat bawah dan sebahagian lagi jawab call. Hahaha. Aku dah mengarut. Tak dapat bayangkan kalau diri aku ni bersepah-sepah kat opis.

Selesai je hantar sms makluman kepada pelajar tentang penangguhan kelas, aku terus balik. Tak larat dah mata ni nak semak lagi. Otak dah tak boleh proses. Badan dah letih sangat.

Esok je la sambung all this madness.

Best kalau ada teman kat sisi time2 macam ni kan.

Ah, semuanya sementara.

Sendiri  lebih baik mungkin.

Mati pun bukan berteman.
Ok dah tu.Bila stress semua nak mengarut.

No comments: