Sunday, September 25, 2011

Counting days (1)

Esok Isnin.

Permulaan hari.

Sejak dah tau kena pindah ni, buat kerja pun macam nak tak nak je.At one side aku suka jugak nak pindah.Mungkin aku boleh timba pengalaman baru.But in the other hand I'm afraid.Ye la kan, dah 6 tahun kot aku kat pejabat tu.Tak pernah keluar pun.Asyik kerja je.Adakah ini jawapan lewat doa-doaku sebelum ini?Nak meninggalkan kawan-kawan yang dah close macam isi dengan kuku apatah lagi.Nak cari kawan yang sama-sama susah,sama-sama senang bukanlah satu perkara yang mudah.Tapi tak mustahil kan?
Nak dekat pukul 10 malam dah.Cave of the Golden Roses is awaiting !

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini