Tuesday, May 04, 2010

BLOG BEST CUCURATAP

Aku terjumpa satu blog yang memang sangat interesting.Hasil tulisan yang aku baca memang memuaskan aku. Ada macam-macam perasaan yang aku rasa.Mungkin juga cerita-cerita yang dia buat tu sangat kena dengan aku.Buatkan aku boleh menghayatinya dengan penuh perasaan.Heheh. Walaupun ending cerita hidup aku ni tidaklah sebaik dan tak se 'best' macam cerita tu. Aku boleh bayangkan setiap ayat yang dia create tu dengan visual aku.

Ermm...

Singa comel... (ada orang panggil aku rimau)
Kalut dan garang....(pun ramai.hahahah)
Kecik...(memang sangat tidak boleh dinafikan BETUL)
Jiwang...(mostly lebih pada ayat aku sebab aku ni bukan seorang yang outspoken.banyak rasa yang aku simpan dan pendam sbb tak mau org lain kecewa...wlp selalu aku yang parah.tak tau bila akan ada hepi ending.Be positive,tak hepi ending kat SINI, aku harap hepi ending kat SANA)

So,macam mana aku rasa tak termasuk dalam karekter yang digambarkan blogger CUCURATAP? Harapnya CUCURATAP boleh publish cerita yang dia buat ni yang ala2 gaya HLOVATE yang aku pun sangat suka!

Keep up CUCURATAP!

(Aku boleh tak menghasilkan sesuatu yang memberi kesan?Boleh ke?)

2 comments:

huda said...

Tlg sy. Mcmana nak bukak blog cucuratap. Dlu bleh buka. Skrg x lg invired readers saja. Mcmana nak jd invited readers...

huda said...

Tlg sy. Mcmana nak bukak blog cucuratap. Dlu bleh buka. Skrg x lg invired readers saja. Mcmana nak jd invited readers...