Friday, May 07, 2010

KAU CINTAKU…DULU, KINI DAN SELAMANYA


Sedihnya bila hanya kita sahaja yang terpaksa faham apa yang orang lain rasakan.

Sedihnya bila kita membuat orang lain gembira tapi diri sendiri merana dan terseksa.

Aku cuba memahami, namun satu pun gagal membuat aku mengerti.

Aku cuba menafikan, namun makin kuat hati ini mengiyakan.

Bila pasak hati yang menahan ini nampaknya hampir rebah menyembah bumi. Bila benteng ketabahan dan kesabaran semakin terhakis dek rasa kecewa. Lalu aku melangkah dalam keadaan terpaksa atas nama persahabatan, pengorbanan dan cinta….

Jika benar cinta, lepaskanlah

Sekiranya dia muncul kembali, itulah jawapan kepada persoalan

Namun andainya dia tidak kembali, anggaplah perasaan itu tidak pernah wujud sejak mula lagi.

Tapi, aku melepaskan dengan satu harapan…


*Dapat idea masa tengah lara menyimpul kecewa.Frens, aku akan cuba realisasikan kisah ini hingga hujung nyawa.Berkati aku Tuhan...

No comments: