Wednesday, January 31, 2007

Corat-coret hari Rabu

Assalammualaikum dan selamat pagi semua!!

Pagi-pagi lagi aku sudah menjenguk rumah kedua aku. Heheh…saja nak cek siapa yang mungkin meninggalkan jejak di blog aku. Wah,aku dapat kawan baru. Tak sia-sia aku bukak. Buat Fysal dan Meera,thanks guys! Have a frequent visit after this. Kalau ada apa-apa artikel yang menarik,bolehlah dikongsi bersama.

Ahahah...kawan aku komplen apasal semua cerita sedih je. Lawaklah pulak,kata diorang. Masalahnya belum ada peristiwa lawak yang berlaku dalam hidup aku sekarang. Lain dengan mereka yang semuanya sedang berbahagia menunggu hari masing-masing. Hanya mereka yang faham saja mungkin takkan sesekali mengatakan begitu. Hahah...nantilah. kalau ada peristiwa yang mencuit hati,pasti akan aku gembar-gemburkan di blog kesayangan aku ni.

Ah,bercakap tentang peristiwa lawak,ada satu yang berlaku semalam. Masa tu kami bertiga (aku,ija,ct) bersiap untuk membeli makanan tengah hari. Memandangkan jarak kafe dengan opis tak berapa jauh, kawan aku yang sorang ni pun pakailah selipar sahaja. Tapi sopan sikitlah daripada selipar jepun. Nak dijadikan cerita, setibanya kami di kafe...hanya bekas-bekas kosong yang mengalu-alukan kedatangan kami. Argh! Mesti student yang perabih semua lauk ni. Bengangnya. Lantas kami memutuskan untuk menapak ke kafe pentadbiran yang agak jauh dari opis. Tapi...mata kami melurut pada selipar yang tersarung di kaki CT. Biar benar CT,kau nak pakai selipar pergi bangunan admin? Bukan apa,sana kan main office,orang-orang berpangkat kan ramai,kot terserempak ngan sapa-sapa tak ke naya tengok staf pakai selipar? Rosak personaliti. Namun itu semua ditolak tepi bila perut dah mula berbunyi mintak diisi. Ah,redah jela.
Nasib baik kami tak terserempak dengan sesiapa,Cuma students je. tapi nampak je pegawai keselamatan,cepat-cepat kami mengubah haluan. Tak nak kena saman. Ahaks! Kawan aku Ija pulak sempat tanya soalan membunuh,”Kalau selipar ni putus camne?” kalau masin kang jadi keje pulak nak patah balik opis cari kasut lain.

Hari ni 2 jam kami dok dalam gelap. Opis black out. Dah berapa kali asyik on off je. ingat nak blah balik je.hahahha!!

Esok cuti,nak beli belah. Kalau jadi. Heheh.. tak sedar diri duit nak habis. Ah,yang penting,enjoy!

No comments: