Monday, January 15, 2007

Tercipta untukku..

menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu
reff:
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku sepanjang hidupku
aku ingin engkau
slalu hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu memanggil
seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu sepanjang hidupku
aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

Lagu ini aku curi dari link kat blog member aku,ojai.Heheheh...tiba-tiba macam best.Kalau ada orang bagi aku lagu ni,mesti best kan?Kat sini boleh share lirik je dengan korang semua.Siapa nak tau,roger aku.Bair aku nyanyikan spesel.Ahaks!

No comments: