Sunday, January 28, 2007

Coming soon punya nasi minyak


 
Walimatul urus Fahmi and Aisyah

Kepada sesiapa budak AYSK yang belum tahu lagi tu, kawan kita Fahmi akan melangsungkan perkahwinan dengan cinta hatinya (ewaah) pada..(lupalah,jap aku semak kad..heheh)...
Haaa....pada hari Ahad 18 Februari kat Sepang.Aku dapat kad ni masa majlis Azri hari tu.Aku rasa dia tak kenal aku pun.Hahahha!!Aku pun sekadar kenal melalui nama dia saja.Maklumlah,time sekolah aku pemalu,low profile,nampak budak laki cam nampak hantu.Takut!Tapi aku ingat diorang semua.Cuma tak pernah berbicara.:P.Kebetulan majlis ni sama pulak dengan amjlis seorang lagi kawan AYSK aku,Syakila namanya tapi aku tak dapat kad nya lagi.Minah tu boleh lupa nak bawa kad jemputan,kalau tidak kan senang boleh terus edarkan saja masa g kawin Azri tu.Dah tak sabar sangatlah tu,sampai tertinggal.

Lepas seorang,seorang kahwin.Aku?Wahahah!!Lawaklah kalau aku pulak.Takkannya dalam masa terdekat ni.Aku masih akan memegang status single aku.Sempoilah beb.

2 comments:

faisal said...

erk sepang wak...sy duduk kat sepang...hehee..sepang kat ne? if dtg sana singgahla umah ye..hehehehe

Arlina said...

oh..ye ke dok sepang?hehhe..saya tak pergi la kot faisal..hehhe...kalau ada geng saya pergila,jauh tu.