Wednesday, January 24, 2007

Selamat Pengantin Baru..Azri dan Ina

Gambar 1:Bersama kawan-kawan AYSK
Gambar 2: Lebih kurang je dengan atas.Who's missing?:P
Gambar 3: Semua rapat sikit.Ambil berkat.Hahah!


Gambar 4: Azri dan Ina



Hahahh...lagi seorang kawan sekolah aku kahwin.Azri namanya.Dulu masa kat AYSK,aku langsung tak pernah bercakap dengan dia.Hihi...dulu aku takut sikit dengan dia sebab dia jahat masa kecik2.Ahaks!Gurau ye Azri,jangan marah.Biasalah time budak-budak,belum matang.Dah jadi suami orang dah sekarang.Aku doakan kau bahagia sampai ke anak cucu.Jaga isteri baik-baik tau.Teringat aku kantoi dengan dia masa kat Alamanda.Wahahah!!!Adegan yang paling dramatik pernah aku lalui.Camne leh kantoi ngan mamat ni?Ahaks!Masa ni lah baru aku tau dia dah bertunang.Sikit punya berahsia.






Apa pun Azri,tahniah di atas perkahwinan anda.Lepas ni siapa pula yang akan menyusul?






No comments: