Thursday, August 18, 2011

Ramadhan 18

Konon awal-awal dulu berazam nak update blog setiap hari. Sudahnya tak mampu nak menunaikan.Hari ini baru nak sambung balik menulis. Nak menulis tentang apa ya?

Kerja-kerja aku di pejabat hampir selesai walaupun taklah 100%.Semangat nak bekerja makin luntur macam disimbah dengan Clorox.Kenapa ye?Mungkin jugak sebab asyik kena push diri sendiri dan di push orang lain.Di sinilah kesabaran itu sangat diperlukan.Dahlah kantoi dengan bos pulak on FB.Time aku baru nak bukak tu la dia sampai.Time aku sibuk tadi tak datang pulak.Apa-apa hal pun maaf ye bos.Staf yang sorang ni dah stress. Tambah pula dengan kesihatan yang tidak mengizinkan.Sakit tekak + badan seram sejuk.Kepala pun rasa dah berpusing sekejap tadi.Mujurlah tak berpanjangan keadaan tu.

Esok dah Jumaat.Harap-harap surat-surat aku tu tak ada salah dan ditandatangan supaya senang aku nak proceed ke fasa yang seterusnya.Mood raya ?? Sikit pun tak rasa nak raya sekarang.Kepala makin hari makin serabut dengan tugas yang masih tertangguh.Dah tiba masa untuk aku PUSH orang lain pulak esok.

Mood: Tekak makin pahit...selsema dah datang sikit-sikit...


No comments: