Sunday, December 10, 2006

Movie Minggu Ini


CINTA..SEBUAH KISAH TENTANG KASIH
Aku dah tengok movie ni jumaat lepas.Thumbs up untuk para pelakonnya yang bersungguh memainkan peranan masing-masing.Aku suka part Rubiah (lakonan Fatimah Abu Bakar).Terserlah sifat penyayang dan keibuannya.Amani dan Pierre Andre?Memang sempoi.Aku suka juga kisah diorang.Semualah aku suka.Cuma bab Fasha dengan Eizlan tu kurang sikit.Masa Rashidi dapat tahu Rita curang,aku sedih sebab muzik latar lagu Anuar Zain tu memang kena.Lebih-lebih lagi bila Shidee peluk anak dia.Syahdu beb! Suami baik camtu pun kena tipu.Tapi ni lah hakikat kehidupan.Buat apa nak teruskan kalau tiada lagi perasaan sayang.
Keseluruhan,memang aku puas hati.Abang aku mula-mula aku tengok dia macam berat hati je nak tengok.Akhirnya dia sendiri mengaku best.Ha,tau takpe.

Disebabkan aku minat giler dah kat lagu dendangan Anuar Zain bertajuk Perpisahan, aku cipta satu layout khas untuk aku kongsi dengan korang semua yang datang ke sini.hayati liriknya,fahami maksudnya.Inilah situasi yang pernah aku lalui dahulu..

2 comments:

.ain. said...

owh..seriously best ke kak? Nak tengok juge!! owh..layout tu cantek!:)

Arlina said...

depend on one person's view.for me it's ok.heheh.