Wednesday, July 05, 2006

Penatnya Minggu Nih!!!

Selamat pagi..kembali menatapi blog setelah sibuk pada hari sebelumnya.The previous days..so hectic in my life.Biasalah minggu pendaftaran keadaan huru - hara la sikit.Kaunter pun jadi cam tongkang pecah.Sana sini kertas.Naik serabut pandangan mata aku.Aktiviti YM pun jadi kurang sikitla.Buat member2 ku, nash akan kembali nanti.Heh..aiseh..ada orang nak daftar.Stop jap......................................
Ok,sambung balik citer.Aku sebenarnya sedih tapi wat2 happy jek.Pasal apa?Rasa ada orang yang tahu apasal aku sedih.Sebab aku kehilangan seorg member kamcing aku.Isk..isk..tapi xdela jauhnye pun.Tukar lokasi je.Hihi..mesti korang kata 'hampeh'.Okla aku terima jek.
Macam mana rapat sekali kita dengan seseorang,satu hari nanti pasti akan terpisah juga.Perpisahan yang pasti..KEMATIAN..DEATH..REST IN PEACE (i hope!)..lucu kan,kita semua ni berangan nak masuk syurga (sapa nak masuk neraka kan??) tapi perangai dan tingkah laku kita menjurus ke nak masuk kat neraka jahannam.Hahahhaahh..
Fuh..penatnya aku . Lepas sorang2 yang datang.Pening kepala aku ngan student ni.Nama je amik master tapi sama je cam budak degree.Ada je masalah..dengan foreigner nye banyak hal.Tobat aku nak jadik officer wehh!!!Kena master english dulu nih.Pening aku.Kena rerajin baca paper english la nampaknya.Learn by Heart.Jangan wat malu org melayu x reti cakap BI.Ish..challenge is life..

2 comments:

Nashrin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
SegalaNya KuTerima said...

lor hai..sungguh ka cheq' seday...nampak cam buat2 jerk...hehhe.Mula-mula memang macam tu, lama2 sok oklah...kawan2 lain kan ader....;P