Friday, July 28, 2006

Hello Malaysia..eh,Assalammualaikum semua,muslimin muslimat,mukminin mukminat.Harap dirahmati Azzawajalla sentiasa,insya allah.Pagi ni aku macam malas nak bangun pagi sebab malam tadi balik keje lambat giler.Mengenangkan aku nak amik cuti nanti,gagahkan juga diri ni bangun g opis.Huhuh..

Semalam aku tolong sikit2 je kemas booth sebab diorang dah set up booth tu awal2 lagi.'Tinggal serpihan' je la masa aku sampai ngan kawan aku.Keadaan kat bukit ekspo pun masih lengang lagi.Gerai pun masih kurang (melalui pemerhatian).Sebab semalam aku ngan member ambil kesempatan merayau-rayau sekitar bukit xpo,menengok2 booth fakulti yang pelbagai bentuk dan rupa.Booth kitorg;just simple and nice.heheh..maklumlah kami ni sekolah jek..tapi sekolah international.Yeah!Memandangkan xde orang,kitorang just lepak2 and berborak2 sambil makan-makan (Arin,terima kasih belanja aku McD semalam!).Pukul 10 malam barula masing-masing angkat kaki.Tinggallah seorg member yang berjaga malam tu.(Ali, ko dah mandi ke belum?)

Sesiapa yang ada masa terluang hujung minggu ni jemput-jemputlah datang ke UPM,Bukit Ekspo untuk memeriahkan majlis.Dan pakat mai datang booth kami bagi sesapa yang berminat nak sambung master dalam pengurusan.Dijamin layanan kelas satu.Ahaks!(Weekend pun kena keje,plan rosak minggu nih!)

1 comment:

Idea Apa Sahaja said...

whehe.. brape upm bayor demo suh promote p tapak expo thru internet? hehe.. Arin..kalo den dtg malam neh.. ado Mc D lagi tak..?? hehe..