Thursday, July 13, 2006

IKLAN JAP

Assalammualaikum..salam sejahtera tuk semua.Hurmm..pe nak citer ni.Hidup pun bosan je.Takde pape yang menarik.Sabtu ni pun aku rasa x jadi keluar.Konon nak jumpa la cikgu aku tu,katanya ada hadiah.Hehehh...tapi den sogan sebenarnya nak jumpa.Wat2 je berani.Alih2 aku suh je dia turun serdang,tapi tak taulah bila.Ari tu minta dia jadi tutor aku.Katanya kena bayar, tapi kalo anak murid kesayangan tak payah bayar.Iyolah tu.
Oh ye..sapa2 ase nak beli prepaid tu leh aa beli ngan aku.kedai bukak 24 jam.Heheh..dengan bayaran ye,bukan free.Msg je aku dan sepantas kilat aku akan membalasnya.Tapi kalo nak join aku lagi bagus,jadi team.Just klik je kat link 'Jom tambah Duit poket' kat blog aku nih.Aku pun saja2 je try ni.Lagipun family aku sume pakai hp.Tuk kegunaan sendiri je tapi kalo sapa2 nak beli dari aku apa salahnya.Modal pun bukannya banyak.Bayar je online kan sekarang ni zaman internet.Kemudahan dah ada kita mesti gunakan.
OK la,apa2 hal msg je aku kat msgbox tu.Jumpa lagi!!

No comments: