Thursday, July 06, 2006

Blues

Aduii..sakitnya pinggang aku..belakang..ntah bila nak wat check up.Aku sebenarnya takut nak g klinik.Hahahha..takut ah kalo ada sst yg serius lak berlaku kat aku.Kalau aku suffer penyakit kronik camne ah?Ya Allah,mintak dijauhkanlah hendaknya.Tolonglah Ya Allah..
Pic kat atas tu aku lukis masa aku tgh gian sangat nak menunjukkan bakat.Mood melukis kejap onn, kejap off.Dan hasilnya juga bergantung pada mood.Sometimes smooth je kau lukis,sometimes...paham2 la ek.Aku memang suka sangat melukis dan memang dari kecik aku gian sangat.Bagi aku,melukis dapat memberi aku ketenangan..kalo jadila..kalo tak disaster gak..heheh
Pernah gak bercita-cita nak publish komik sendiri tapi lum cukup ilmu lagi.Banyak yang perlu dipertimbangkan.Antara yang penting sekali kemahiran.Tu yang aku kurang sikit.Tapi insya allah kalau ada peluang,asahla sikit2 skill.Gambar ni pun tak sempat lagi nak warna.Tangan yang aku lukis tu pun x seimbang.Kena banyak belajar lagi bab proportion badan ni.

1 comment:

SegalaNya KuTerima said...

apa senget2 tu wei....tgn tak bedung ek.....:P.hehehhe...ada bakat melukis rupernyer budak kecik nih.Apsal tak practickan, kalau tak buat komik sendiri pon, masuk peraduan melukis kartun dalam Ujang pon kira ok.Kot2 ler lama2 sok Majalah Ujang offer hang jadik kartunis dier...pilah try....