Monday, February 20, 2006

Isnin yang...mmmm???

MONDAY BLUES..
Bila tiba je hari ni,mmg sume org cam payah je nak start keje.Maybe sebab dah 2 hari cuti.Office pun x baper bz.Releks sikitlah aku ari ni.Sekejap je tuh,kang sat lg x menang tgn la nak jwb call.Kan betul aku ckp..terus ada org dtg.Patutlah.hari ni kan last hantar acceptance letter.Start exam pun ari ni..padan sunyi sepi..
Aku harap kawan aku ngan babynya selamat.Risau aku dpt news dr dia Sabtu lepas.Nk call balik aku terdelete pulak no husband dia.Semua org tak sangka dia kahwin awal.Dulu sikit punya ganas,brutal..manusia boleh berubah kan?Boleh dikatakan satu penghijrahan sikap.Dengan iringan usaha,doa dan tawakal.Aku x dpt bygkan camne dia jd mak budak tu ek????Aku yakin dia akan jd seorg ibu yg baik,yang boleh diteladani oleh anaknya.
Novel yg aku publish ni aku amik pglmn aku ngan member2 masa study dulu.Hahaha..sapa yg terasa tu aku minta maaf.So Sorry,just wanna share our sweet moment together.RINDU SANGAT KAT KENGKAWAN UUM.Hope one day we can meet anywhere.MISS U GUYZ!

No comments: