Sunday, January 16, 2011

HORROR SATURDAY ! SCREAMED!

MEMANG TAK AHHHH!! SERAM SEH!




Hahahaha!!
Semalam aku dengan opis mate layan movie Khurafat.Takdelah excited mula-mula tu tapi bila tengok trailer macam seram je.So nak test skala ketakutan ketika layan movie seram,aku pun ajak la member2 kesayangan aku layan cerita ni.Sambutan menggalakkan daripada diorang,aku pun minta tolong Ema yang dah sampai dulu untuk beli 5 keping tiket memandangkan kami yang dok area Serdang Raya ni telah stuck dalam jem yang menyeksakan zahir dan batinku. Eh aku je dok area yang maha jem tu.Sara yang baik hati pick up aku.Mujurlah Sara ni berani jugak nak selit-selit.Cuba aku yang drive??Selit-selit pun sejam baru sampai Mines walhal kalau line clear 10-15 minit dah sampai.Huh!
Sampai je Sara dah lapar,so kami gerak ke McD pulak.Bantai Prosperity Burger yang perasa utamanya lada hitam. Tapi tak habis pun.So kami pun borak-borak lu sementara menunggu waktu tayangan.Lepak-lepak camni barulah hilang rasa stress masa kat opis memasing.Masa ni je la pun leh borak panjangnya.Nak borak time keje?Boleh tapi atas talian la.Tapi kang ada gak mata-mata kepoci yang jeling-jeling tak pun kantoi dengan bos sendiri.Hakhak.Nak jaga periuk nasi kenala pada-pada.
Okay, dah pukul 5 pm.Satu row tepi kami conquer.Biasalah aku la kena duduk paling tepi sebab paling 'berani' sekali ahaks (kena gak aku ni). Panggung masa tu FULL HOUSE.Dan bermulalah episod jerit-menjerit,gelak-gelak dan aksi menutup muka dengan tangan dan sehelai shawl yang dikongsi oleh 3 orang manusia yang belum apa-apa lagi dah seram.Aku?Mula-mula mcm ok lag tapi bila scene si Johan (lakonan Syamsul Yusof) tarik mayat daripada peti mayat tu aku dah mula tutup muka dengan tangan.Hahahah!!Terjerit jugak aku akhirnya.Horror dowh muka hantu tu!Haish.Dahla banyak kali scene terkejut-mengejut ni.Hospital tu pun agaknya tak bayar bil.Gelap je.Yela kalau terang kan bukanla horror movie kan.Sedangkan Hantu Kak Limah pun gelap jugak lighting.
Tapi apa pun not bad la citer ni.Satu panggung jerit.Ada gak aku dengar suara garau jerit.HakHak!Cik abang pun takut ye??Hahahahahahh!!!

No comments: