Wednesday, January 12, 2011

Geramnya!

Bengang untuk kesekian kali.

Kena panggil dengan Big Boss.

Aku pelik kenapa student susah sangat nak follow rules and regulations. Dah terang-terang dah tulis panduan subjek apa yang patut diambil setiap trimester. Adakah semakin tinggi tahap pendidikan seseorang maka semakin sempit akal  dan lemahnya tindakan? Ye memang salah aku tak teliti dan missed out certain things. I admit. Tak kisah aku akan improve. But can’t you student just follow everything and make yourself and me out of this mess??

Sekarang aku dah start cek sorang-sorang dan masih ada lagi malaun yang buat perangai register tak ikut apa yang sepatutnya. Saja je nak menguji kesabaran aku kan. Ke memang suka tengok aku mengamuk setiap kali minggu pendaftaran? Kalaulah aku boleh bertukar jadi werewolf setiap kali naik angin,baru time tu kot diorang nak mengikut arahan dan peraturan. Jangan sebab korang jawatan tinggi, kaya banyak duit korang buat perangai. Student is student. Jangan nak bawak jawatan kolar putih ko kat sini. Aku nak buat kerja dengan senang hati. Kalau mati pun bukan boleh bawak benda tu semua.

Huh,masalah tul kalau aku dah start membebel.

No comments: