Sunday, January 09, 2011

2 DSLR + 1 On the way

Hurm...plan asal aku nak beli kamera rasanya tak perlulah difikirkan lagi memandangkan adik-adik aku masing-masing dah punya Canon EOS 7D.Pinjam ajelah, ye tak?Cuma mahal tu aku pun seriau nak pinjam.Buatnya jadi apa-apa camne pulak aku nak menggantinya??Beli 2nd sudah.Back up."Kita tunggu sini, kita back up" Eh, apahal lak dialog Usop Kak Limah lak nih?

www.canon.co.uk

Sempatlah belajar sedikit ilmu daripada my bro.Testing ambil gambar.Kat dalam rumah, luar rumah.Sampai Indon yang tengah buat siling rumah aku pun aku capture tapi aku seganlah nak gi dekat-dekat.Tak memasal jatuh lak plaster siling atas kamera adik aku yang baru berusia 'ONE DAY OLD' tu.Indon tu pun dah nervous2 dah aku capture gambar diorang.Selama ni aasyik bergambar je kan.Apa kata belajar ilmu amik gambo lak lepas ni? Wink!

Notes: Baru belajar sikit teori kepala aku dah pening dah.Hahah.

No comments: