Friday, April 27, 2007

Atas Nama Cinta

aku wanita yang punya cinta dihati
ada dirimu dan dirinya dalam hidupku
mengapa terlambat cintamu t'lah termiliki
sedang diriku dengan dia tak begitu cinta
* mengapa yang lain bisa
mendua dengan mudahnya
namun kita terbelenggu
dalam ikatan tanpa cinta
reff:
atas nama cinta
hati ini tak mungkin terbagi
sampai nanti hingga aku mati
cinta ini hanya untuk engkau
atas nama cinta
kurelakan jalanku merana
asal engkau akhirnya denganku
ku bersumpah atas nama cinta

Baru-baru ini aku beli cd lagu Rossa-Yang terpilih.Lagu-lagunya boleh tahan juga best.Lagu ni dengan lagu Terlalu Cinta memang aku minat sangat.Syahdu.Hahaha!Tak tahu kenapa,tapi sejak akhir-akhir ni terbit satu perasaan yang aneh sikit dalam hati ni.Tapi aku tak mahu menzahirkannya.Aku cukup sangsi dengan apa yang aku alami.Selebihnya aku juga terlalu takut nak melalui waktu-waktu malang seperti dulu.Dan aku yakin tak mungkin dia menyukai aku.Jadi lebih baik aku simpan sendiri.Heheh.Tak semestinya berdua lebih baik kan?
So,here I wanna share this song.Klik kat player bwh tu eh.

No comments: