Wednesday, May 09, 2007

PWTC-KL International Book Fair 07


Jeng..jeng..inilah pic aku bersama denga penulis novel Ebriza Aminnudin atau lebih mesra dengan panggilan Kak Eb.Melalui Kak Eb aku mula terasa ingin untuk menceburkan diri dalam bidang penulisan.Banyak membantu dan memberi pendapat, semangat aku semakin berkobar-kobar untuk memulakan perjuangan.Walaupun selalu sangat impianku ini dihalang dengan halangan ciptaan aku sendiri.
Pertemuan pertama...hanya bertukar tawa dan senyum.Sempat Kak Eb menitipkan buah tangan hasil karyanya yang terbaru berjudul 'Hati Ini Milik Siapa'.Cover cantik, tambahan pula aku memang minat hasil-hasil seni illustrasi.Aku bertembung dengan Kak Eb secara tak sengaja di booth Creative (CESB) di kala penulis tersebut sedang bingung memikirkan tentang tempat duduknya yang dicuri orang.Hahahah!Mujur kami saling mengenali walaupun sebelum ini hanya melihat gambar sahaja.Tidak ketinggalan aku membeli sebuah lagi novel terbaru hasil nukilannya terbitan CESB berjudul 'Kau Yang Tak Mengerti'.Hingga ke saat ini aku masih belum lagi berkesempatan meluangkan masa membacanya.
Buat Kak Eb, terima kasih di atas pertemuan pertama.Sentiasa akan menjadi kenangan terindah.Salam sayang..

No comments: