Wednesday, November 01, 2006

It's complicated...

Huhuh...malam tadi terganggu tidur aku disebabkan kehadiran tikus yang suka2 je naik atas katil aku.Menggelabah giler aku dibuatnya.Tak lena tidur langsung.Dahla aku geli spesies ni.Argh!aku nak citer pun masih terbayang lagi.Malam tadi akhirnya reply jugak org tu msg aku.Legalah jugak,aku ingat dia marah ke apa kan..sampai termimpi lak tuh!Aku ni mmg senang mimpi org.Kadang2 ntah sapa2 la yang masuk dalam mimpi aku.

Hidup ini memang rumit.Hati dan perasaan kita pun sukar untuk menafsir apa yang kita rasa.Sayang ke,benci ke atau suka?Semuanya ni subjektif.Tak terungkap oleh perkataan.Itulah yang aku rasa.Aku mohon dengan sangat pada Allah agar aku diberi petunjuk.Seharusnya aku mendampingkan diri denganMu Ya Allah,Tuhan Semesta Alam.Aku betul-betul rasa susah sekarang,tersepit antara 2 persimpangan yang aku kabur jalan keluarnya.

Kasih sayang Allah lebih bermakna dari kasih sayang manusia..permudahkan segala urusanku Ya Allah,kurniakan aku ketenangan dan keredhaanmu..aminn..

No comments: