Friday, September 08, 2006

Ku Idamkan

Salam sejahtera ke atas semua, semoga sentiasa dalam rahmat Allah lebih-lebih lagi di hari Jumaat yang mulia ni kan.Suasana kat pejabat hari ini aman,lengang dan damai (setakat ini la).Sempat la aku menukilkan sesuatu di blog ni.Heheh..comel tak model phone SE W300 ni?Dulu aku kata aku minat sangat kat SE W550i,tapi bila dah tengok secara live macam tak berkenan pulak.Setelah aku menjelajah ke laman web Sony Ericsson, mata aku terlekat kat model ni.Cam kiut.Dan aku pun dah tgk secara live kat kedai phone kat sini.Boleh tahanlah,aku memang teringin yang amat sangat nak beralih arah ke sesuatu yang lebih techno dan cantik sikit.Tapi aku masih tidak melupakan jasa handphone lama aku Nokia 3310,yang bagi aku handphone yang paling tahan lasak.Jatuh berderai camne pun still ok.Still can move on.Cuma bateri ada sikit problem.Asal call je putus.Makan hati aku dibuatnya.Sekadar SMS je phone aku tuh.

Semalam aku ada wat survey tayangan filem ni.Ingat nak ajak member g tengok,tapi..nampak gaya macam tak boleh jek...aku faham dia sibuk,cuti pun tak tentu kan?(xpela,nash beli cd je kalo kita xde can nak p).Dah tersyok lak ngan lagu dia tu.Hmmmm...tapi kadang2 promo bukan main,citer x best.Ish..tu yang sakit hati tu.HEART..MY HEART

No comments: