Wednesday, September 13, 2006

Benci Selasa

Aduhai..setiap hari Selasa memang memenatkan.Selalunya semalamlah hari di mana aku akan tidur seawal pukul 9.00 malam.Dan natijahnya,aku mungkin akan tertinggal solat Isyak.Huhu..sebab tu aku tak suka kalau aku kena jaga sampai petang.Balik tak ingat dah org keliling.Nasib baik malam tadi aku berjaya jugak bangun kalau tak memanjang kena qada'.Ish..urusan aku pun terbantut dek kerana letih dan mengantuk sangat.Walaupun bukannya ada kerja sangat tapi letih duduk kat kaunter sampai beberapa jam.Sampai sakit badan aku.Sakit hati pun iye jugak.Kadang-kadang tu aku rasa cam aku takde kat kaunter ni pun takpe.

Malam tadi aku terjaga dalam pukul 2.Aku pasang radio, sebab aku rasa tak boleh tidur pulak.Radio pulak pasang lagu layan blues.Tiba-tiba je aku teringat kawan baik aku dulu.Entah kenapa aku rasa rindu.Kawan baik yang nyaris-nyaris jugak menjadi buah hati yek..hahhaha..kelakarlah kalau dikenangkan.Entah apa yang dia buat sekarang kan?Sibuk dengan kerja?Atau sibuk mengulit kasih dengan buah hati?Ehek..apa pun aku doakan dia bahagia selalu.Walaupun dia ni ada hutang aku neh!(mana cd belajar bahasa inggeris tuk budak sekolah tu wei!!!) Memang takleh caya ah mamat neh.Geram aku dibuatnya.

Kawan-kawan,apa khabarlah korang sekarang?

No comments: