Wednesday, August 30, 2006

Ye..ye..dah dapat!

Nak gelak dulu..(hahhah).Yesterday, after several months i've been awaiting for this merchandise,finally..I've received the vcd of our gathering at Tanjung Biru,Port Dickson.Ahhahh...banyak rakaman yang asli,pure,takde cut2 langsung ni eh.Sapa-sapa yang mengumpat leh tau nih.Hahhahha..

Rakaman bermula dari saat kami bertolak dari hentian di Seremban (tak silap la).Memang aku tabik spring la kat camera man kitorang hari tu (yang menggelarkan dirinya ojai).Amat komited dengan kerjanya merakamkan aksi budak-budak AYSK.Apalah yang bermain di kepala otak dia ni tengok kitorang yang kecoh giler citer pasal hal dulu-dulu eh?Setiap kali jumpa pasti terselit cerita-cerita lama yang dulunya menyakitkan tetapi sekarang melucukan bila diingat kembali.Masa tengah berhingus,darah muda memangla semua tak puas hati.Menyorok dalam locker,ponteng sekolah,kena rotan...aku pernah gak kena rotan:
Pertama:Result aku tak ok.biasalah tu.ahahah...
Kedua: Sebab 'sneak-out'(keluar tanpa kebenaran).Malu giler sebab nama dipanggil masa tengah kelas prep.Semua orang dengar!!!!Ditambah lak ada satu kes yang menjadi 'rahsia'.
Ketiga: Pasal tak tutup lampu dorm.Ni satu hal.Aku terlupa nak cek dorm aku.Sebagai ketua dorm,kenalah bantai.Kat pondok guard lak tu,tetengah malam.Memang angin satu badanlah aku.
Rasanya itu sajalah 'saat-saat bersejarah' aku.Dan paling kelakar..korang percaya tak aku pernah menyanyi kat sana?Ahahahah!!! Sampai sekarang aku cam tak percaya je yang aku seberani itu nak melalak atas pentas walhal xdelah sedap pun suara aku.Ada kata suara kecik cam Nobita la,apa la.. Gambar ni masa aku baru je abis berlakon cerita tajuknya "Ahmad Wall'.Jadi budak sekolah,sebab tulah pakai baju sekolah rendah.habis je berlakon,aku kena 'mensumbangkan' suara aku.Masa form 1.senior suruh ikut je la.Keputusannya aku kena la nyanyi setiap tahun.Hampeh tak hampeh.Parti raya ke..apa ke..tapi kekadang aku elak jugak.Nervous giler aku.Teringat masa ni aku nyanyi lagu Nora,Interlude.Tiba-tiba budak yang kena gosip ngan aku bagi bunga pulak..terus lupa lirik.ahahahha!!(aku tau sapa yang paksa mamat tu bagi bunga kat aku..aku dah maafkan dah..).Kiranya dah 11 tahun la kisah ni berlalu.Huhu..dah tua rupanya aku..

5 comments:

Idea Apa Sahaja said...

aida_hanie, x pe..saye pon x dpt dtg arituh... :p

Nashrin said...

hehhe..xpela aida..lain kali ko leh join kitorang..jumpa balik member2 kita yg ramai dah kawin..ada anak..

Nashrin said...

setau saya la..xde lak budak aysk nama fawz..

Idea Apa Sahaja said...

erk..xde ek.. hurm.. silap tmpat la neh.. malu2...

Nashrin said...

hahha..tapi kalo nak register masuk team aysk ok gak..