Friday, August 18, 2006

Playing..Learning..Imagining


Assalammualaikum..Konnochiwa..Ogenki desuka?Minasan,harap2 semua dalam keadaan sejahtera.Semoga terhindar dari kesusahan yang tak dapat tertanggungkan.

Lama juga ya tak menjenguk blog ni.Ntah kenapa aritu dah try upload gambar tapi x appear.ari ni ok pulak.Heheh..sementara nak menghilangkan tension ..telefon ni dari tadi non stop ringing.Walau dalam keadaan tertekan sekalipun kena jawab ngan berhemah.Hahhahah!Bak kata org,ceria dalam gundah.

Esok cuti..tapi x best pun pasal kena amik exam SPA.Dari pagi sampai ke petang.Tak taula apa yang aku nak jawabkan.Lebih kurang KPLI je.Mau berpinar mata aku sok.Kalau ikutkan dah malas dah nak g exam2 ni.Wat penat jek.Tapi kang x gi kena bebel lak ngan mak bapak aku.Ikutkan memang aku x berkenan nak menjawat jawatan tu tapi redah je la.

Salah satu cara nak release...main keyboard.Aku main lagu favourite je la.Itupun mana2 yang aku ase chord dia senang.Hahha..lagu yang aku selalu main sekarang lagu Ungu-Aku Bukan Pilihan hatimu sebab chord lagu sama dari awal sampai akhir.Selalu main lagu Wings-Taman Rashidah Utama-tak tau kenapa tapi memang aku ase best sangat main lagu tu.

Apa pun,ready tuk exam sok..tak prepare apa2 pun.Nasib je la ek.Minasan,ganbatte kudasai!!

1 comment:

Idea Apa Sahaja said...

apsal main keyboard pandang ke blakang. terror tu.

p jele peksa tu.. jawapan ade ngan den. soklan jek x de. p carik soklan dia dulu..nanti baru den bitau jawapan.