Monday, August 28, 2006

UIA 22nd Convocation


Recently I was able to attend my cousin's convocation ceremony which was held in UIA.Wah,so many people!Ahahah!Pemandangan biasalah tu kan,nama pun konvo.Pertama kali aku menjejakkan kaki ke UIA ni.And most probably also the last time.Pada pendapat aku,struktur bangunan kampus moden dan bercirikan Islamic architecture. Cantik,menarik,tertarik..hehhehe...(mesti bangga je sepupu aku kalo tau aku puji U dia) Walau apapun,UUM pun lawa jugak ek.Tapi kalo sungai tu jernih lagi lawa.Ni cam kaler teh susu jek.


Ni la sepupu aku,Faizah namanya.Takleh ngorat pasal sepupu aku ni sudah sah menjadi tunangan orang.Gambar tunangnya taklehla aku tayang kat sini tanpa kebenaran empunya badan.Kang tak memasal kena lak aku.Inilah bakal peguam yang akan menegakkan keadilan di bumi Malaysia ni.Aku doakan dia berjaya dalam karier dan alam rumah tangga yang bakal dilaluinya nanti.Nanti time raya tinggallah aku sorang-sorang,dia mesti ngan laki dia ye tak?Nak wat camne aku maintain single sokmo.Tak terpikir lak aku nak kahwin dalam masa terdekat ni.Wahahahah!!(gelak jahat) Yela,cuba korang bandingkan aku ngan dia ni.Aku spesies kanak-kanak riang,dia spesies matang.Berbeza betul kitorang walaupun dari kecil memang rapat.So,aku pikir,biarla aku single je lagi bagus sebab aku sendiri masih lum bersedia dan masih mentah dlam hidup ni.Biar aku lalui pahit maung sebagai insan single dulu sebelum lalui jerih payah hidup couple.Ok,see u soon!

No comments: