Friday, August 25, 2006

Terima Kasih..

Assalammualaikum...

Friday..always been the day i've waiting for every week.Mungkin sebab esoknya merupakan hari kelepasan,hari cuti,off day dan perkataan lain yang sama waktu dengannya.Tetap membawa satu makna-terlepas dari suasana kerja yang membosankan.Hahahah..hari-hari bosan.Ntah pape ntah.Tak tau la apa yang akan menghilangkan bosan.

Mmm..nampak tak coral ni?Jeng..jeng..pemberian khas seorang kawan aku yang memang aku sangat suka mengacaunya (hehheh..jgn marah).Dibawakan khas dari Pulau Perhentian (katanya).Bangga ooo menyelam ambik sendiri.Pasal tu la masuk berita hari tu pasal kepupusan terumbu kat pulau ni.Rupanya dialah salah seorang yang terlibat mencuri spesies terlarang nih! Hahahha..gurau..ni spesies mati,xde kaitan dengan berita tu kan? Yang kat bawah ni pun sama lah jugak..aku dapat benda2 ni lama dah sebenarnya.Cuma tak berkesempatan nak share.Hihihi..aku mmg akan menghargai apa saja yang orang bagi sampai satu part penuh almari aku.Sampai tahap ni terpaksalah aku asingkan mana yang patut aku simpan dan yang mana aku patut korbankan.Kalau tak penuh la bilik aku weii!!
Kepada sesiapa yang pernah memberi aku sesuatu,terima kasih banyak2.

"Memberi lebih baik dari menerima"

1 comment:

Idea Apa Sahaja said...

rasenye your fren tu betul2 amek sendiri dlm laut tu..btul.. tp..musti corel yg lagi cantik dia simpan utk dia... teruk betul dia.. :p