Tuesday, October 18, 2011

Pening

Adui makin lama makin pening memikirkan.Cubalah beritahu cepat-cepat penempatan ni.Tak larat nak dengar rumours.Kalau 1 Nov kuatkuasa, kenapalah sampai sekarang tak dapat.Rasanya dah banyak minggu aku dengar surat minggu depan.Dah 3 kali minggu depan kot.Sedih nak pergi,tapi dah orang tak nak baiklah pergi.Apa lagi yang perlu ditunggu.
Adik aku apa khabar ek?Macam serba salah je rasa nak contact.Aku rasa macam dia de masalah.Tak sedap hati.Tapi tau dia sibuk takutlah pulak mengganggu.Kang semak lak hidup dia aku asyik kacau je.Mmm...takpelah.Jadi student memang bz.Macamlah aku tak pernah jadi student kan.Cuma bezanya aku tak aktif, dia aktif.Heee...haish rindula zaman jadi student.Kawan-kawan close macam siblings.Tapi sekarang...apa pun situasi kita tak boleh selalu bergantung kepada orang lain.
Mohon diberikan kekuatan hati dan ketajaman minda.

No comments: