Sunday, June 27, 2010

Nak jugak HP baru!


Amacam? Lawa tak handphone? Tapi not mine, a friend of mine a.k.a pakcik.Hahahah!! Mesti sekarang ni dia tengah feeling2 dengan hp baru dia. Aku yang nak tukar hp, dia pulak yang beli dulu. Mana aci macam ni! Bila aku tengok condition hp aku yang macam...erk....kesian pun ada, cam x sampai hati aku nak trade in. Hakhak!

Jeles jugak tengok pakcik beli hp baru.Tapi sendiri fikirla ye.Mana mampu lagi nak beli hp baru. Huhu. Hp aku ni pun rasa2 dah 4 tahun kot pakai.Selagi tak rosak,selagi boleh aku pakai.But, sesekali nak juga merasa pakai hp lain kan.Nantilah.Kumpul duit.Lagi 2 bulan kot.So,kenalah menyimpan dari sekarang (sebab gua bukan pegawai yang bergaji besar,hanyalah bergaji cukup-cukup makan)

p/s: mau aku kena ngan pakcik kalau dia baca n3 neh.hakhak!

No comments: