Wednesday, August 01, 2007

Haruskah?

Hi semua,apa aku nak cerita hari ni ye?Oh ya.Dah beberapa hari aku saja nak tukar imej pulak.Saja nak pakai lense (even aku rasa tak selesa sangat).Mungkin sebab terasa kering dan aku pun dah lama tak pakai.Setiap kali ada org masuk,cam terkejut.Sampai lecturer pun tegur.Adoi,malu la pulak.Siap bagi pendapat bagai.Banding pulak masa aku pakai cermin mata dengan tak.Huhu.Ada yg kata lainlah,x kenallah.Normal la tu kan.Saja aku nak mengubah penampilan sekejap.Semua aku nak ubah lepas ni.Hihi.

Semua aktiviti opis berjalan macam biasa.Aktiviti 'hati' aku pun masih running,even tak berapa jelas di wajah.Masih dalam mood blur and depress but under control.Bila terasa sedih atau rindu,aku tahu pada siapa harus aku mengadu dan selepas tu aku akan jadi tenang.Walaupun tak sepenuhnya,mungkin aku perlukan masa untuk lupakan semua tu (masalahnya aku x nak lupa...aku nak ingat semuanya).Aku bersyukur sebab aku tak buat perkara2 bodoh yang akan merugikan diri aku sdr (ada juga tapi x efek sangat).Lebih baik aku berkawan dengan semua orang dan maintain ceria gitu.Hilang segala tekanan yang aku hadapi.

Cuma bila malam menjelang,aku masih belum dapat menghilangkan rasa rinduku pada dia.Sometimes I cried during my sleep,and sometimes I met him in my dream.Gila kan?Tak tahulah sampai bila tapi aku tahu hanya Allah tahu apa yang terbaik untukku.Aku hanya boleh berdoa mengharapkan yang terbaik.

Kawan aku kata "kalau kau sayang dia,lepaskanlah dia.Kalau dia kembali,maknanya dia memang ditakdirkan untuk kau".Masa dengar kalimah tu aku terasa mata aku basah,muka aku merah.Tapi aku buat bodo (giler nak ternangis kat kaunter opis pe citer?).Aku baca post member aku,dia pun baru melepaskan seseorg yg dia sayang.Kita sama kan beb,sama-sama merasai lukanya kehilangan ...

Berhenti Berharap?Haruskah?

No comments: