Sunday, July 22, 2007

Ops! No Comment

Semalam aku lepak dengan kawan aku yang dah lama jugak la aku tak jumpa lantaran kesibukan menghambat diri masing-masing.Kebetulan semalam dia bebas dari sebarang tugas rasmi,terus aku setuju saja bila dia ajak aku ke rumahnya.Saja,bosan lak dok umah.

Lepas dia ambik aku kat rumah,kitorang bertolak ke Bangi.Nak pergi menjengah pasar malam,namun sampai je kat sana hujan mula turun agak lebat.Tapi kitorang redah jugak memandangkan kawan aku tu dah lapar (maklumlah x makan lagi).Aku pun lapar gak time tu.Walaupun ada payung tapi sama cam tak pakai payung.Basah jugak.Lepas beli makanan,kitorang gerak ke Warta pulak.Cuci-cuci mata dan sempat jugak aku sambar satu baju.Hihi.Tiba-tiba aku terserempak dengan kawan baik aku masa kat matrik.Wah,makin berisi sikit,okla.Kalau tak kurus kering je aku nengok(wah,sesedap rasa je aku kata dia).Dia kata dia nak kahwin hujung tahun ni.Tak sangka hubungan yang terjalin dari matrik bertahan sampai skg.Aku doakan kalian bahagia.

Teringat pulak soalan cepu emas yang keluar daripada mak long tadi "Bila kamu nak ada apa-apa?"Aduh,aku lemas betul kena soal camni lebih-lebih lagi depan mak aku.Malu beb.Aku bukan jenis yang suka cakap hal ni depan parents.Mak long aku siap suruh solat hajat,solat tahajud minta ditemukan dengan jodoh yang soleh.Aku pulak hanya mampu tersengih je la.Saya muda lagi,mak endon.Tak fikir lagi...ahaks! Mahu kena sembur ngan dia kalau aku cakap camtu.Tak sedar diri betul dah nak masuk 25 dah bulan 9 nanti.Nasib dia tak kenenkan aku dengan sesiapa.Fuh,nahas kalau ada.Siapa tak nak menyulam bahagia dengan insan yang kita sayang kan?

Alahai,rileks je la.Kalau ada,adalah.Janganlah tanya lagi wei,aku seganlah orang tanya pasal hal camni.Aku belum layak lagi wei,aku budak-budak lagi tau! (wahahahahah!!!!)Kalau sapa nak calon isteri dia tak pandai masak,ha bolehlah.Hahahah!Gurau jek ok,buat apa nak serius kan?

No comments: