Monday, July 16, 2007

Ampuni aku

Aku terbaca satu artikel yang aku lupa di mana aku mendapatnya.Memang malu menyerbu ke muka apabila penulis mengajukan tajuk "Pada siapa harus diberi cinta".Cinta kepada Allah,itu yang paling utama.Ya,aku akur dangan kenyataan itu.Cintaku pada Rabbul Izzati masih belum utuh.Ampunkan aku,Tuhan!

Aku semakin larut dalam perasaan kecewa,sedangkan aku masih boleh meminta pada Allah.Allah takkan mengecewakan hambaNya.Mintalah sesuatu dengan Allah,nescaya akan dimakbulkan.Itulah pegangan yang aku sematkan dalam hatiku kini dan selamanya.

Oleh itu,aku takkan berputus asa memohon agar kami dipertemukan dengan izin Allah dan tiada yang lebih membahagiakan jika Allah menemukan aku kembali dengannya berlandaskan syariat dan restunya.Aku memohon restumu Allah,tautkan hatinya dengan hatiku seandainya dia diciptakan untukku.Jangan biar kami menderita dan terpesong Ya Allah.Tunjukkanlah kami jalan yang benar,jalan yang lurus.

Ya Allah,aku sangat menyayangi dirinya...ampunkan dosanya,rahmati dia Ya Allah...

No comments: