Monday, March 26, 2007

Kena tag lagi

Adik merangkap junior aku dulu,si Ain dah tag aku pulak ni.Hmmm...u wanna know am i a big eater or not, see the list below:

a) Teh ais-Huh,memang favourite.Tak taula kenapa.Kekadang pagi pun boleh minum air ni.Tak baik sebenarnya minum ais ni tapi tu la....susah ah nak tahan.

b) Mihun sup-Kat upm ni ada satu tempat yg mihun sup dia best sangat.Puas hati tul bila makan.Sampai bibir jadi merah sebab pedas.So,takyah susah2 pakai lipstik.

c) Murtabak- Baru-baru ni beli kat pasar malam.Sedap gak,sampai berulang kali aku buka tutup tudung saji.hehheh...

d) Sandwich- Aku makan untuk breakfast tadi dan rasanya akan aku teruskan amalan ni.Tak naklah makan berat-berat lagi pagi-pagi.nanti gemuk pulak.Pipi pun dah tembam cam tomato.

e)Epal-Hahahha!! Semalam aku makan epal masa nak breakfast.Tak pernah dibuat selama aku hidup.Konon nak amalkan gaya hidup sihat.Sudahnya tak lama lepas aku makan epal,aku sebat lak roti canai yang mak aku goreng pagi tu.Ala,yg kita beli siap2 pastu goreng sdr kat umah.

f)Air suam-Ini jangan dilupa.Walaupun aku ni malas minum air,tapi disebabkan aku dah tau kepentingannya,aku merajinkan gak diri ni minum sebanyak mungkin.Lagipun,kulit jadi cantik kalau minum air bayak.Takdela kering.Kan?Kan?

Sebenarnya Ain banyak sangatlah yang akak makan tapi tak tersenarai kat sini.Akhir-akhir ni memang selera naik.Risau tuh!Sebab pipi akan jadi tembam setembamnya.Tapi tak kisahlah,tembam,asal happy!!!!

No comments: