Saturday, March 17, 2007

Berpoya di opis

Hai, salam penuh kasih sayang daripada saya editor untuk blog nasharlina.Wahahha, cam dalam majalah la pulak kan. Pic ni aku suruh member tangkap.Kebetulan hari tu aku bawak kamera.Sempat lagi main-main dlm opis.Aku tangkap gambar dia,dia tangkap gambar aku.Ni aku tumpang jap meja dia ni.Tempat aku kat kaunter,saja lari jap masuk kat dalam ni.Tu,tengoklah borang permohonan budak2 MBA.Tu sikit je korang nampak,kat bawah meja ada lagi.Tray member aku pun dah senget tu.Tak balance.

Hari Jumaat tu memang keadaan tak berapa nak eloklah.Suasana tegang terasa di mana-mana.Semua tension pasal nak mengadap kerenah student yang mintak macam-macam sampai semua pakat naik angin.Aku pun dah jad berani menjawab.Hahaha!Marah nye pasal.Yela,orang pertama diorang ajukan masalah sudah semestinya aku yang tercongok kat kaunter tu.Kemudian tugas aku menyampaikan masalah diorang yang ntah apa-apa tu pada orang yang berkenaan.Pastu kadang-kadang org yg kita sampaikan tu pulak dah tensen,lepaskan kat aku pulak.Aku pun sama la naik sekali.Dalam nak kontrol marah tu terlepas jugak.Aku sendiri tak tau berapa lama lagi aku nak bertahan jadi tunggul kat depan tu.Sabar jela.

Semoga hari Isnin nanti keadaan beransur tenang dan normal.Bila nak dapat gaji ni?

No comments: