Tuesday, June 27, 2006

Kenangan di Tanjung Biru

Heheh...akhirnya berakhirlah satu hari yang menggembirakan aku dan kawan-kawanku.Kami berjumpa semula setelah bertahun lamanya terpisah mencari arah hidup masing-masing.Meskipun tak lah semua yang hadir,namun tetap meriah.Walaupun ada terselit rasa cemburu melihat kejayaan rakan sekalian,sebenarnya itulah yang menjadi pembakar semangatku.Ramai juga yang aku tak jumpa sejak Tingkatan 4 memunculkan diri.Pastinya figura sudah berubah..makin matang,ada juga yang masih sama.Macam aku lah kan,maintain kecik sokmo! tapi dalam kegembiraan aku hampa jugak dengan seseorang.Terkilan..sebab?Tak dapat nak melalui saat manis di sini dengannya..walaupun sangat dekat tetapi terpaksa seolah tidak mengenali antara satu sama lain.Aku akur dia sibuk..tapi xkanlah 10 minit pun x boleh?entahla..mungkin tak patut rasanya aku menyalahkan dia je kan?Aku sendiri patut faham..lagipun hubungan kami taklah seserius mana.aku sendiri masih tidak pasti sama ada mendapat tempat di hatinya atau tidak.Heheh..sekali jiwang karat pulak!
Disebabkan member2 belum mengirimkan gambar,x dapatlah aku publish untuk tatapan korang semua.Insyaallah,bila dah ada nanti aku buh kat sini neh.

No comments: