Tuesday, January 31, 2012

Love Note


Ya Allah
Atas semua yang aku lakukan,aku tahu aku tak berhak menerima anugerahMU. Namun kerana sifatMU yang Maha Pengasih,nikmat yang aku perolehi ini masih lagi dipinjamkan.
Ya Allah
Walaupun berkali-kali aku tewas dan tersungkur,Kau tetap di situ…tidak pernah membiarkan aku sendiri. Cuma aku yang tidak merasa…
Ya Allah
Aku juga tahu cinta dan kasih itu anugerah dariMU. Alangkah bertuah jika dicintai olehMU. Mengapa sukar menggapainya Tuhan?
Ya Allah
Aku tahu aku tak mampu membuat dia bahagia,walaupun dia selalu buat aku tersenyum gembira. Aku tahu kehadiran dan kata-kataku tidak pernah membuat dia merasa senang. Aku tahu ada duka di hatinya. Namun aku mohon padaMU,jangan tinggalkan dia Tuhan. Tetapkanlah dia di landasanMU. Sama ada meninggalkan atau ditinggalkan,dia tetap anugerah terhebat pernah singgah di pelabuhan hati. Moga kami berada di bawah lembayungMU dan akhirnya menjadi teman bahagia di alam kekal abadi…

No comments: