Saturday, November 26, 2011

Urgh !

Dinginnya pagi di kampung!
Memang sedapla kalau berbungkus dengan comforter.Rasa macam tak nak bangun.Tapi mana boleh.Tanggungjawab kepada Tuhan jangan terabai.Huish...air pun sejuk macam ais.Bila tengok kat luar suasana diselubungi kabus. Damainya...
Itu masa pagi je la.Bila menjengah ke pukul 10 pagi, dah mula terasa panas.Rumah papan la katakan.Cuma nasib baik rumah arwah wan aku ni adalah kombinasi rumah batu dan rumah papan.Kalau panas boleh turun level bawah.Hehehehe.
Kejap lagi nak pergi kenduri pulak.Kalau drive sendiri bolehlah lepas makan tu terus chow.Malas betul nak tunggu lama-lama.Bukan ada geng pun.Melangut tak tentu hala je kat rumah orang. Jadi patung.Urgh, I hate it ! Aku pun tak faham la kenapa aku tak dibenarkan drive.Umur aku dah nak masuk 30 kot.Bukan 13 ! Sakit jiwa betul.

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini