Tuesday, July 06, 2010

What do u want from me



Adam Lambert

Adam Lambert

Adam Lambert

Adam Lambert

Adam Lambert

Adam Lambert







Hahahah!!

Recently aku memang suka sangat layan lagu Adam Lambert. Tak tahulah kenapa. Aku bukan follow sangat American Idol (aku pun tak ingat kurun keberapa aku last tengok). Cuma aku tahu dia gay. Kenapalah orang-orang hensem mesti memilih jalan songsang tu? Buat frust aku jek. KahkahKah! Takpelah nak buat camne kalau dah tuan punya diri dah pilih jalan tu. Aku cuma sukakan suara dia masa nyanyi lagu What Do You Want From Me. First time dengar masa 'pakcik' nyanyi. Tapi tak boleh nak capture camne la rentak lagu ni (hahahahha..sori pakcik!).Memang sesuai. Buatkan aku nak dengar lagu-lagu lain yang dia nyanyi.





Lyrics | Adam Lambert lyrics - Whataya Want From Me lyrics

No comments: