Saturday, July 19, 2008

New shirt



Hai guys!Aku memang kaku kalau orang yang snap pic aku.Argh!



Tangkap gambar sendiri..hahahah!! New outfit. Nasibla Cina tu bagi aku tkar size.Kalau idak cam balut nangka je rupa shirt aku nih.Pengajaran,walaupun baju tu size S tapi x semestinya badan aku muat.Hahahahahah!!!!Jangan perasan kecik!

5 comments:

cry4freedom. said...

Haha tegak kaku berdiri macam tiang sudah. Kawat ke apa ni.

illa said...

kak nash mmg suka kawat kekeke...

Wolven Rashida said...

Korang jgn ketawa.. Nash ketua kontinjen kawat kat tpt keje kita owang tau :p
Lantai bilik tu syahdu la tengok.. teringat dok situ dulu huhu..

Nashrin said...

hampeh nye ila!ahahaha,kak ros ni jgn bocor rahsia kawad kita.hahahha!!

.ain. said...

cantik baju baru~ phewiit~!!