Monday, December 31, 2007

Wedding 2007 in memories

Ini kad kawan aku masa sekolah rendah. Sekelas dari darjah satu hingga tiga. Satu asrama sekejap je pastu dia pun blah. Jumpa balik masa reunion ex-AYSK kat PD. Tau-tau dapat kad kahwin. Yang ni den tak pagi sebab apa ye?Oooo….xde geng…hehe


Ridhuan atau Wan ni aku kenal masa kat IMP. Time tu praktikal,aku satu kumpulan dengan dia. First impression aku ingat dia ni garang dan serius sebab dia jarang bercakap dengan aku. Tapi sejak dia rajin tarik kerusi aku setiap kali dia lalu belakang aku, memang title tu dah tak sesuai dengan dia lagi. Hahaah!! Aku tak datang juga yang ni pasal aku terlupa. Hahah!!

Ini kad jemputan kawan sewaktu menuntut di kolej matrikulasi negeri sembilan.Satu praktikum dengan aku.Aku pun tak sangka yang aku akan menghadiri wedding dia ni.Kebetulan hati aku tergerak dan ada kawan nak bawak,aku on aje.You are so pretty on that day,Ila.

Ini pula kawan aku masa sekolah menengah.Lebih tepat lagi masa zaman aku tinggal di Asrama Yayasan Selangor Klang.Sewaktu di Tingkatan 4 kami berpisah memandangkan dia ditawarkan untuk melanjutkan pelajaran di MRSM.Masa ni aku frust tak dapat tawaran.Aku tak pergi wedding ni sebab tak ada transport.Sorry Baby,may you lived happily ever after.

Wahaha!Ini wedding paling hangat ni.Wedding bos aku.Masa Kelantan tengah kecoh dilanda banjir.Mujurlah rombongan 'Cik Kiah' kami tak menghadapi apa-apa masalah sepanjang perjalanan.Cuma bagi aku yang baru pertama kali menjejakkan kaki ke Kelantan terasa lamanya duduk dalam bas.10 jam! Naik kematu semuanya.Kononnya sambil menyelam minum air,nak pergi membeli belah.Alih-alih banyak kawasan yang terpaksa ditutup akibat dinaiki air.Sudahnya kami singgah di Terengganu.Sampai KL dalam pukul 1 pagi,esoknya pakat ramai-ramai tak mai opis.Letih punya pasal.





Antara gift yang aku dapat.Banyak sebenarnya tapi ni je yang sempat aku rakamkan.


AKU PUNYA KAD?HAHAHAH!!!!Bak kata Laila Isabella:
"Kalau ada..ada la...kalau tak ada,nak buat macam mana,itukan kerja Tuhan"

SELAMAT TINGGAL 2007




No comments: