Sunday, December 02, 2007

Erk...am I?

Serasa sudah lama tak pos apa2 entri kat sini.Kat opis memang dah x boleh bukak,kat rumah pula xde hati nak update.Hari ni baru tergerak hati.

Semalam aku dapat mesej daripada dia.Katanya mak dia bertanya pasal aku?Biar betul!Seram,takut,gembira,terharu semua ada.Aku sendiri belum berbicara soal ni dengan keluarga aku.Bagi aku biarlah bila keadaan dah mengizinkan, baru aku bersedia nak mengulas lanjut tentang hubungan ni.Lagipun,banyak hal boleh berlaku.Kita hanya merancang,Allah yang menentukan.

Hari ni juga tiba-tiba je aku tergerak hati nak memasak (mesti korang heran).Hahahha!!Aku memulakan perubahan ini daripada hati aku sdr,tiada paksaan.Bukan senang aku nak turun dapur tapi kali ni aku yg sediakan bahan2 dan masak sdr smbil mak tolong2 tengokkan.Hehehe,maklumlah anak dara dia ni banyak no yg tak tahu.Nama resepi aku tu ialah Daging Bistik.Adik aku kata ok tp pedas!Aku pulak bila dah masak,x lalu nak makan.So aku x tau rasa dia camne.Heheheh..

No comments: