Sunday, December 09, 2007

No Komen

Aku sedikit sakit hati dengan tindakan dia yang suka menyepikan diri tiba-tiba. Walaupun aku cuba untuk faham, namun aku sebenarnya terluka Aku cuba untuk tak terlalu memikirkan hal ini.Setiap kali aku akan cuba memujuk hati sendiri.Inikah namanya cinta?Entah, aku sendiri dah tak faham makna sebenar perkataan itu. Dan malas nak faham.Kalau aku yang buat endah tak endah macam mana?

Mujurlah hari ini aku dan kawan aku akan menghadiri majlis perkahwinan seorang teman kami, Norfazila Ramli di Taman Dato' Harun.Sekurang-kurangnya terubat sedikit hati yang bengkak ni jumpa kawan seperjuangan sewaktu di kolej matrikulasi dulu. Aku ni susah sikit nak attend wedding siapa2. Maklumlah,payah nak bergerak ke sana sini, nak drive takut. Lagipun kereta pun xde. So,faham-faham je la.Kalau aku pergi tu maknanya ada la org yg sudi nak bawakkan. Rasa x sedap juga tak dapat hadir. Nanti xde sapa pulak nak dt bila majlis aku nanti.Heheh..ada ke?Entahlah,no komen.

No comments: