Tuesday, May 23, 2006

ThAnKs a LoT

Assalammualaikum, gembiralah hari ni sebab dapat lagu yang memang dicari-cari selama ni. Terima kasih diucapkan kepada kawan saya yang seorang tu sebab sudi bagi lagu dealova tu. Mmm..hari ni ada sambutan ulang tahun UPM yang ke-75, tapi tak pegi pun.Kad pun tak hantar,cam malas je nak pegi.Lepak opis je la.Kang sume g sapa lak nak jaga opis.Hahahha! Baik sangatlah aku tu.
Apa pun, aku harap hari ni semuanya berjalan lancar.Masalah boleh diatasi dengan baik dan berhemah.Janganla jumpa manusia yang tak berhati perut.Sebab nanti aku pun akan berubah jadi lebih teruk dari tu.Kalau aku naik angin mahu ribut kot opis.Hehehh..xpe,yang penting sabar.
Oh,ya..ada satu lagi harapan...yang aku harapkan akan berlaku..moga hari minggu ni mencatatkan satu kenangan indah yang akan aku ingat sampai bila-bila.Kenapa yek?Tunggu!!!

No comments: