Tuesday, May 02, 2006

Indahnya..

Assalammualaikum semua...rasa nak sambung cuti je.Yela,dah cuti lama.Memang terganggu sikitla produktiviti ni.Masuk keje pun blur jek.Well,actually it wasn't really a holiday for me as i have to attend my cousin's engagement day.Same age with me..huhu.Dah jodoh dia cepat kan?bakal lawyer lak tu,future husband pun lawyer gak.Hidup senanglah sepupu yg paling close ngan aku tuh,harap2nya.Belah sepupu aku warna hijau muda lembut dibalas lak oleh pihak lelaki dengan warna merah! Fuh,menyala-nyala.30 belah lelaki dibalas 22 dari pihak perempaun.Kira penuhla barang hantaran kat umah tu.Berseri2 wajah sepupu aku siap testing sarung cincin.Wat lawak tul! Punyalah ramai datang cam kahwin.Fuh,aku ngan adik sepupu aku pun peluh2 dibuatnya even xdela wat keje sangat kan.Aku?Tak payah ditanya bila.Memang tak termasuk dalam agenda hidup aku buat masa ni.Lainlah kalau dah jumpa seseorang,betul tak?:p Ye ke aku lum jumpa seseorang?No Komen..

No comments: