Wednesday, November 11, 2009

Hoo ISO

Adoi, penat betullah sejak 2-3minggu ni.Disebabkan ISO semua 'opismate' dikerah bekerja keras demi mencapai matlamat universiti. Bertindih pula dengan minggu pendaftaran pelajar membuatkan aku kadang-kadang tak tahu nak dulukan yang mana. Dua-dua sama penting. Keadaan ini membuatkan aku hilang sabar lebih-lebih lagi mengenangkan kerenah pelajar dan tak kurang juga kerenah....faham-faham sajalah.

Sekarang ni masa pun kurang di rumah. Lebih banyak dihabiskan di pejabat. Memang patutlah aku tak kahwin lagi. Kalau tak laki ke mana, anak ke mana agaknya.Hahahah.Mujur jugak ada sahabat membantu ambil alih tugas aku sekejap. Apa pun thanks Shikin. Jasamu dikenang.

Balik semalam ada kucing tompok singgah di rumah. Serta-merta aku teringat kucing aku yang dah mati. Tak pasal-pasal air mata aku bergenang sebab teringatkan kucing yang aku sayang. Dia je yang tahan walaupun aku marah dia. Tapi bila aku belai,dia tak takut pun. Tak pernah aku sayang kucing macam aku syg kucing tu...tak tahu juga kenapa aku menangis bila ingatkan dia.Mungkin sebab aku tengok dia membesar depan aku. Kalau aku marah pun,agaknya dia jenis tak ambil hati macam kucing lain yang terus takut dengan aku. Siapalah yang langgar dia.Aku sedih sebab x berani nak tanam dia.Tak ada tempat pun.Apa pun aku tahu kucing aku tu dah bahagia sekarang kan. Sejak tu aku dah tak suka dengan kucing lain yang bagi aku mengada-ngada.Hahaha.

3 comments:

zool said...

ISO dan kucing kesayanganku

MrsNor said...

kawin penting juga tahuuuu jgn kerja sampai tak ingat kawin...

Nashrin said...

erk.lambat lagilah kak nor.tak ke situ lagi.