Wednesday, August 12, 2009

I'm back!

Uhuk!Uhuk!Ops batuk bukan sebab H1N1 tapi 'sawang' yang penuh menyelubungi blog aku yang sudah lama aku tinggalkan sepi.Komitmen dengan kerja makin bertambah.Makin menyesakkan ruang emosi dan fikiran. Hal peribadi?Haks.Tolak tepi buat masa ini.Apa guna bersedih kan?Tsunade ~ lamanya x layan Naruto

Aku kembali semula bila geng2 opis aku dah start balik aktiviti blog2 ni.Haha.Tak nak ketinggalan juga (rasanya aku dah jauh terkebelakang ni).Dulu masa jaga kaunter rajinla melayari blog-blog kalau takde customer (ada customer pun kdg2 layan jugak...kihkih).Bila dah 'terserap' masuk kat Unit MBA ni dah tak merasa sangatlah nak buat 'leisure' ni.Muka pun sengal je hati pun panas.Ikhlaskan hati bekerja,tolonglah!Ikhlasnya hati seringkali disalah erti, tulusnya budi....eh, ni lagu Exist ni.Sorry salah channel,gian dah lama tak karaoke.Kahkahkah!!!Hampeh!

No comments: