Wednesday, September 17, 2008

I've been Tagged!

I have been tagged by these 2 special girls, Ila (my beloved and naughty pet sist) and Razzian (my beloved long lost friend...redha ke yan kalau kn madu?aku redha ins allah...:P).

Tapi aku x tahu nak tag sape2 dah.Hehehe.Cuma aku harap Ila bahagia dan Yan tabah menghadapi hidup kat Pontian.Korang 2 orang memang wanita berhati waja.Aku tabik spring ah.

Sayang korang dunia akhirat.

3 comments:

Humyrah said...

Ya, aku redha dan boleh dikatakan aku setuju sangat kalau di madukan. Dengan syarat, Amin tu kena adil, tak lupa tanggungjawab dan calonnya ialah yang layak. Aku kesian dengan ibu2 tunggal, kawan2 yang masih bujang dll. Lagi 1 sebab ialah perempuan ni tak boleh maintain lama, jadi adilkah kepada para suami? Sayangnya ramai orang anggap poligami ni satu keburukan, semua orang nak ambil kesempatan..

Well, aku tabik spring tilam kat kau juga.. Toingg!!!

Nashrin said...

tak ramai wanita yg berfikiran macam kita.maybe diorg lupa yg xde satu pun dlm dunia ni milik kita secara hak.aku bukan apa,setelah semua kegagalan cinta aku jadi x kisah nak berkongsi.tapi mcm ko la,kena adil dan calonnya sesuai.

Unknown said...

uiks..huhu...nih mcm cite sedih jek nih ...adehla hihi...takpe la..kepada kakak berdua nih...

apa yang berlaku dlm hidup kita nih adalah satu ketentuan..wpun kita rasa pahit insyaAllah dlm kepahitan tuh Allah akan selit seribu kemanisan yang tidak mampu kita lihat...

berdoa pada Allah mudah2an kehidupan kita dan kasih sayang kita milik Allah dan jgn la kita dibeli oleh keduniaan ..
amin