Thursday, February 23, 2012

Kasut baru

Hari ni aku dengan Arin berdating kat Mines.Temankan aku cari kasut nak jogging. Azam baru ke? Hahahah.Aku rasa dah lama sangat aku tak beriadah.Asyikla mengadap kerja.Stress betul kan?Apa yang terpendam kat hati aku share dengan dia.Legalah sikit ada kawan yg sudi dengar.Risau gak kot aku jadi gila memendam sorang2.Aku akan sentiasa berusaha memahami orang lain walaupun orang tak pernah pun nak faham aku.Cuba mendidik diri jadi positif, tau. Cari keseimbangan dalam hidup ni.Kena belajar.Kalau tak boleh jadi penghuni wad sakit jiwa.Hanya Allah tempat aku memohon.

Tuhan....tolong jaga adikku itu ya. Mahu dia sentiasa bahagia Permudahkan urusannya.Tapi jangan lupa aku juga. :)

*nak pengsan mengemaskini data HR.

3 comments:

ShaFiza said...

aku pun baru lepas shopping.. kasut 2 psg, jaket, jeans, beg.. muahahaha.. pueh hati! retail therapy always works!! :D

Nashrin said...

mak datok!hahahha

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini