Wednesday, December 23, 2009

Sentuhanku


Fuh. Dah lama aku meninggalkan arena 'design' ni. Yelah, kerja pun Bahagian Akademik. Apa yang aku nak design?Student? Dorang tu tak payah aku design, memang dah ter design dengan macam-macam gaya, perangai, rupa dan bentuk.Hahahaa.

Aku tergerak hati nak buat sesuatu untuk seorang kawan. Lebih kepada niat nak membantu. Lagipun mana tahu boleh brush up semula skill yang pernah aku guna dulu-dulu. Hasilnya terjadilah 'sesuatu' yang korang semua boleh tengok kat atas tu kan. Walaupun mungkin tak seberapa, tapi aku puas hati. Yang penting kawan aku pun suka (harap-haraplah kan).

So, bagi sesiapa kat luar sana yang berhasrat nak kawen dan sedang tercari-cari jurugambar untuk merakamkan momento indah anda, silalah hubungi nombor yang tertera di atas ye.

Adios!

p/s: aku punya turn? Allah Maha Mengetahui. Senyum selalu!!

No comments: