Monday, March 16, 2009

StupiDiTy

Tak pernah aku rasa macam bodoh seperti ini. Mengaku sejujurnya perasaan sendiri pada insan yang memang tak sepatutnya aku luahkan apa-apa. Namun aku bukanlah seorang yang bijak melindungi rasa hati apatah lagi menidakkan apa yang terpendam di kalbu. Setahun berlalu bagaikan sesaat cuma. Aku masih menyimpan sekelumit harapan agar satu hari nanti aku bisa bahagia bersamanya. Entahkan impian ini akan menjadi kenyataan atau sekadar impian yang berlalu dihembus angin.

Tidak mahu melukakan hati orang lain, tapi setiap kali itulah hati aku sendiri yang terluka. Hanya kerana ingin melihat orang lain bahagia dan tidak melalui kepedihan sama seperti aku. Tapi sampai bila aku akan menanggung rasa pedih dan pilu? Sepanjang hidup?

Ya Allah, tolonglah.Bantulah hambamu mencari matlamat hidup ini…

No comments: